22 januari 2015

Nya äventyr bland papper och pennor

Förlåt mig, jag har jobbat som en idiot, instängd i en producentbubbla i två veckor! Men jag har äntligen gett mig själv ett nytt uppdrag. Mindre kravfyllt, men med liknande syfte.

Du hittar mig från och med nu på Glimtar ur ett ritblock. Kan säga att det kommer att kunna handla om lite av varje ... Men med strecken i fokus. Det känns helt rätt att ta upp pennan nu, med tanke på vad som har hänt i världen. Just nu känns den nya bloggen som ett hem där jag kommer att kunna hålla till även efter att året är slut. Ett hem med rimliga krav och kreativ miljö. Ett tryggt hem.

STORT TACK för alla era förslag och inspel! Jag sparar dem i min lista för kommande projekt.

Jag kommer att sakna skogen. Stunderna i naturen tänker jag fortsätta att ta vara på och vurma för. Kanske delar jag med mig av något naturögonblick även här, lite då och då ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.