22 december 2014

Teorin funkade i praktiken

Förra veckan var en av mina sämsta på hela året. På många sätt. Tur då att det finns skog att gå ut i för att lugna spända nerver, trösta ledsna själar och pigga upp trötta ögon. Kan intyga att det som jag rapporterade om Cissi Elwin Frenkel även stämde på mig.


Och så är jag skyldig er en rapport om stundernas längd de senaste veckorna:
v49
må - 17 min park
on - 7 min park
to - 10 min park
fr - 7 min park
lö - 1h 47 min skog och park
sö - 0 min
= 2 h 28 min

v50 
må -. 17 min park
ti - 6 min park
on - 7 min park
to - 0 min
fr - 0 min 
lö - 3 min park
sö- 59 min skog, park
= 1 h 32 min

v51 
må - 3 min park 
ti - 0 min
on - 0 min
to - 0 min
fr - 1 h 2 min skog, park, elljusspår
lö - 0 min
sö - 0 min
= 1 h 5 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.